Saturday, September 12, 2015

Berlin - first look.

Czasami nasze życie wpada na nieprzewidzianą nizinę, staje się nieznośne, po prostu popaprane. Po raz pierwszy zrobiłam to, co od dawna chciałam zrobić - wzięłam plecak i pojechałam. Daleko.
Tym razem do Berlina. Do tej wyprawy zainspirowały mnie rozmowy przy kawie...
Więc cóż dla Was mam?
Sporo nadchodzących postów z migawkami z podróży na zachód - w poszukiwaniu najlepszej kawy w mieście.

***

Sometimes our life just becomes a total mess. For the first time I did what I've always wanted to do - I took my bag and left. Far away. This time - to Berlin. This journey was inspired by some long hours spent with a cup of coffee...
So what do I have for you?
A few posts full of shots from my journey west - looking for the best coffee in the city.

Polecam naprawdę wygooglować sobie te nazwiska, dla mnie - miłośniczki historii, to było naprawdę genialne skrzyżowanie.

11 comments:

  1. Świetne zdjęcia, nabrałam apetytu, żeby odwiedzić Berlin.

    ReplyDelete
  2. Uśmiechnęłam się na widok tego psiaka :)
    Twoje zdjęcia są jedyne w swoim rodzaju, ich klimat jest wyjątkowy, uwielbiam je. Czekam na dalszą relację!

    ReplyDelete
  3. Coś wspaniałego, te ujęcia! Psiak rozbraja, ale naprawdę cudowne kadry udało Ci się zrobić. Czekam na więcej!

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia, świetnie oddałaś na nich klimat Berlina :)

    ReplyDelete
  5. sometimes we need to take the longest way - just to get back home. i really love that picture in the train station. with the lights pattern on the brick wall.

    ReplyDelete
  6. Zawsze myślałem, że Berlin ma więcej wieżowców. A może to kwestia perspektywy? :) Świetne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  7. Ten pies mnie rozwalił :)
    Co się stało z poprzednią szatą graficzną?!

    ReplyDelete
  8. Jakie cudne te stare samochodziki ;))

    ReplyDelete
  9. A będą jakieś zdjęcia kawy/ jedzenia? Wiesz, że jestem kulinarną fanatyczką... ;) pozdrawiam, Karola
    P.S.- Czekam na list!

    ReplyDelete
  10. Ach, Berlin! Czekam na jeszcze. ;)

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia, ale najbardziej podobają mi się te samochody! Berlin wydaje się być cudowny, kto wie, może kiedyś się wybiorę... :)

    ReplyDelete