Sunday, September 20, 2015

Zoo Berlin.

To będzie wielgaśny post pełen słodkich i dla niektórych strasznych zwierząt, prosto z berlińskiego zoo. Mój wewnętrzny biolog czuł się tam jak w niebie. Enjoy. :)
~~~~~~~~~~~~~
This is gonna be a huge blog post, full of cute and scary animals straight from Berlin's Zoo. My biologist's soul was heavenly happy there. Enjoy. :)
























Oczywiście, poza poważnymi fotografiami zwierząt, były też chwile zapomnienia... :D
~~~~~~~~~~
Of course, besides all those serious photos there were some moments of madness... :D







9 comments:

  1. Stwory morskie i gady przecudne, ale szczerze mówiąc, strasznie przygnębiające takie zoo. Wiem, że trzymanie tam zwierząt ma swoje uzasadnienie i że są tam mniej nieszczęśliwe niż się wydaje, ale nadal mam mieszane uczucia.

    ReplyDelete
  2. Ogólnie nie lubię zwiedzać zoo, ale zdjęcie meduz - magia.

    ReplyDelete
  3. Genialne zdjęcia! Meduzy wymiatają, uwielbiam takie fotografie. :)

    ReplyDelete
  4. Hej, chciałabym Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebstera, więc jeżeli jesteś chętna u mnie na blogu znajdziesz zestaw pytań :) http://marvja.blogspot.com/2015/09/podobno-wykonuje-dobra-robote.html#more

    Ostatni raz w zoo byłam hmm chyba z 15 lat temu :P Zawsze mnie takie miejsca zasmucały, a może to tylko klimat tego zamojskiego, w którym byłam

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne fotki. :) A ze zdjęcia z kozą się nieźle uśmiałem. :D

    ReplyDelete
  6. Jejuniu,jakie cudne! Uwielbiam fotografować zwierzaki, tak samo jak i oglądać je na zdjęciach. Dawno już nie byłam w Zoo, trzeba to zmienić :)

    ReplyDelete
  7. Nawet nie wiesz jak piękne zdjęcia Tworzysz i jak bardzo łapią mnie za serduszko <3

    ReplyDelete
  8. Such great photos! I love the bat enclosures the most at the zoo but I hurry by the gorillas. They look you right in the eye and it freaks me out!

    ReplyDelete