Tuesday, October 27, 2015

A little come back to iPhonography.

Dawno, dawno temu zdarzały mi się posty, w których pokazywałam swoje zdjęcia zrobione telefonem.
Od tamtej pory Instagram jednak przejął kontrolę nad telefonowymi ujęciami, jednak myślę, że od czasu do czasu fajnie do tego wrócić. :)
-----------------------
A long time ago I used to post some of my iPhone photos. Since that moment Instagram took charge of every phone-taken shot, but I think it'd be nice to come back to that tradition from time to time. :)







6 comments:

  1. Mm, books and letters and pretty things. Happy fall!

    ReplyDelete
  2. na oko nie pomyślałabym nawet, że zdjęcia są z telefonu, tak zachwyca jesienny nastrój

    ReplyDelete
  3. Od kiedy jestem na instagramie, to staram się ograniczać do tego serwisu, jeśli chodzi o zdjęcia z telefonu. ;)

    ReplyDelete
  4. Czasem telefonem można uchwycić piękne rzeczy ! :)

    ReplyDelete
  5. Dawno mnie tu nie było. Zdjęcie z latarnią jest przepiękne! I dziękuję za wyczekiwanie na mój powrót. :)

    ReplyDelete