Friday, January 06, 2017

New Year's Eve in Warsaw, part 2.


10 comments:

  1. jak tam byłam, to stwierdziłam, że spacja w "barkoszyki" jest za mała :D
    ładne ujęcia,c zasem zapominam, jak urokliwa jest Warszawa :)

    ReplyDelete
  2. jak klimatycznie <3

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. That Christmas tree is so magical...and what beautiful buildings! :-)

    ReplyDelete
  4. haha co za zbieg okoliczności zdjęciowo u nas!:D
    oczywiście Twoje foty podobają mi się bardziej:)

    ReplyDelete
  5. Wow that looks so cool! Especially the first few and the third last picture. Love it!

    ReplyDelete
  6. Byłam w Wawie również, szkoda że się nie widziałyśmy :(

    ReplyDelete
  7. I nawet smog może ładnie wyjść na zdjęciu - pięknie ukrył Pałac Kultury :)

    ReplyDelete
  8. Przez Twoje zdjęcia polubiłam Warszawę troszkę bardziej. :) Piękne!

    ReplyDelete