Tuesday, December 20, 2016

Berlin again, part one.

Równo rok temu mogliście oglądać zdjęcia z mojej pierwszej wyprawy do Berlina. Kilka dni temu odwiedziłam to miasto ponownie. Cudowna atmosfera Świąt była obecna wszędzie, a tłumy ludzi nie przeszkadzały mi wcale w cieszeniu się pobytem.
Zbliża się mój ulubiony czas.
~~~~~~~~~~~~~~~
A year ago you could see some photos of my first trip to Berlin. Few days ago I visited this city again. A lovely Christmas atmosphere was everywhere and I didn't even mind those wild crowds in every corner.
My favorite time is coming.


4 comments:

  1. dziękuję:)
    jaka wspaniała zima na pierwszym
    i te słodkości:)

    ReplyDelete
  2. Te słodkości... To chyba moja ulubiona strona niemieckiej kultury :)

    ReplyDelete
  3. Mmm, Berlin. Wygląda świetnie w sumie zawsze, a przed świętami to dopiero musi być cudnie!

    ReplyDelete
  4. Ślicznie. Zawsze chciałam odwiedzić Berlin pomimo mojej niechęci do tego kraju. :)

    ReplyDelete