Tuesday, December 27, 2016

Q&A video.

Mam nadzieję, że Wasze Święta minęły ciepło i spokojnie. :)
Niebawem planuję nagrać filmik z Q&A na mój kanał na youtube (znajdziecie go TUTAJ). 
Jeśli macie do mnie jakiekolwiek pytania możecie je śmiało zadawać pod tym postem. :) 
~~~~~~~
I hope your Christmas was warm and calm. :)
Soon I'm planning to do a Q&A video on my youtube channel (it's polish, but you can find it HERE).
If you have any questions for me, you can ask me down below. I will translate my answers for you of course. :)


3 comments:

  1. Skąd pomysł na założenie kanału na YT? Czy chcesz, by obrał on jakiś konkretny kierunek czy jednak dotyczył rzeczy najróżniejszych?
    Pozdrawiam - Firmitas. :)

    ReplyDelete
  2. aa dlaczego się dopiero dowiaduję, że masz kanał na YT!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JA nie lepsza też nie wiedziałam !
      Ja mam pytanie czym robisz zdjęcia na insta. Czy są to tylko zdjęcia z telefonu czy skanujesz też zdjęcia z analogów ?
      I generalnie jak to się dzieje, że każda najnormalniejsza rzecz jaką sfotografujesz staje się na Twoim zdjęciu dziełem sztuki !!?? :)

      Delete