Wednesday, August 23, 2017

Santander, part 2.


Już są! Dwa miesiące po czasie ale są! Kolejna dawka zdjęć z Hiszpanii, na pewno nie ostatnia. Jeżeli znowu opuszczę się w blogowaniu to po prostu mnie ukarzcie.
Zmykam zaraz nadrabiać Wasze wpisy, tam też nie było mnie kupę czasu!
--------
Here they are! Two months too late but they're here! Another part of my Spain photos, not last for sure. If I will stop blogging for such a long time, please punish me.
I'm going to read all your posts, I have a huge amount of them!

9 comments:

  1. Yay you're back! <3 <3 Love the photos!
    Much love, Caitylis x x

    ReplyDelete
  2. Jak zawsze wszystkie piękne! Uwielbiam oglądać twoje zdjęcia. ♥

    ReplyDelete
  3. Jak tam cudownie, te krajobrazy... żyć nie umierać! Powiedz teraz szczerze - to ja kopnęłam Cię w dupę do nowego posta? Hahahaha :D

    ReplyDelete
  4. Trzeba ukarać. Tu cicho, na istagramie też za dużo się nie dzieje!

    ReplyDelete
  5. drugie zdjęcie<3
    2 miesiące.. zdecydowanie trzeba obmyślić jakiś sposób żeby Cię ukarać;)

    ReplyDelete
  6. Cieszę się, że wróciłaś. Wreszcie mam na co popatrzeć!

    ReplyDelete