Thursday, August 31, 2017

Summer on film.


Ogromnie tęskniłam za zdjęciami na filmie. Za tymi niepowtarzalnymi kolorami, za uczuciem, które towarzyszy robieniu takich zdjęć... Dziś mam dwa Was urywki z mojego lata.
A jak minęły Wasze wakacje? Mam nadzieję, że były pełne niesamowitych wspomnień!
-----------
I missed taking photos on film so much. Those unique colours, the feeling of taking such pictures... Today I've got some snippets of my summer.
And how was yours? I hope it was full of awsome memories!

9 comments:

  1. Przewijam zdjęcia i tak myślę - analog. Miałam rację.
    Jak "przenosisz" zdjęcia analogowe na komputer?

    ReplyDelete
  2. Wspaniałości, aaa! Uwielbiam tego typu fotografię. Moje lato minęło bardzo spokojnie, ale z zasłużonym odpoczynkiem :)

    ReplyDelete
  3. Piekne, plastyczne i lekko magiczne są Twoje zdjęcia ( zdaje się, że się powtarzam ;)) Umiesz uchwycić to "coś". Wakacje...cóż o nich można powiedzieć? Były wspaniałe ale za krótkie, a na następne przyjdzie poczekać długie miesiące ;)) pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia! Bardzo klimatyczne;) Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, z racji tego, że zaczynam swoją studencką przygodę :)
    I muszę przyznać, że wakacje są bardzo udane! :)
    Pozdrawiam ciepło!

    pateye.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Podziel się swoimi zdolnościami, bo ja ich nie mam...

    ReplyDelete
  6. Oh my my. You are the best seriously *-*

    ReplyDelete
  7. podoba mi się eteryczność tych zdjęć
    ej moje wakacje jeszcze nie minęły (mam nadzieję) :D

    ReplyDelete
  8. kolorystyka jest świetna! <3 a te kwiaty, magia!

    ReplyDelete