Saturday, November 28, 2015

Diary of some lonesome Saturdays, 28.11.2015.

Odkryłam ostatnio muzykę Charlotte Gainsbourg. I wiecie co Wam powiem? Idealnie pasuje do samotnych sobót, spędzanych tylko w towarzystwie swoim i wielu kubków herbaty. Czy gdybym mogła, to zmieniłabym rytuał samotnych sobót? Nie, pewnie nie. Są mi potrzebne w życiu.
(W moim sklepiku jest kilka nowych skarbów! Zapraszam:  http://mothtreasurebox.tictail.com/)
-----------------------
Recently I discovered some of Charlotte Gainsbourg's music. You know what? It suits perfectly to my lonsome Saturdays, spent only with myself and some cups of tea.
Would I change my saturday ritual if I could? I don't really think so. I need them in my life.
(There are some new treasures in my store! Check them out: http://mothtreasurebox.tictail.com/)










13 comments:

  1. Duma i Uprzedzenie. Uwielbiam całym serduszkiem!

    ReplyDelete
  2. To trafiłam dziś z wrzuceniem utworu Charlotte na profilu ;) też ją bardzo lubię, choć nie znam jej wszystkich albumów. A znasz muzykę jej siostry - Lou Doillon? Jest bardziej szorstka od Charlotte, ale również magiczna i delikatna :)

    ReplyDelete
  3. Jak ja lubię te Twoje delikatne, codzienne ujęcia!

    ReplyDelete
  4. Ja właśnie tęsknie do sobót (w sumie ogólnie do takich dni), kiedy nikogo poza mną nie ma w domu :)... Bo tak normalnie to jest u mnie strasznie tłoczno!

    ReplyDelete
  5. Koniecznie muszę przesłuchać coś od Charlotte. Wpasuje się z pewnością w moje wieczory, kiedy albo celebruję swoje własne towarzystwo, albo czuję się przytłoczona swą samotnością.
    Fotografie jak zwykle przepiękne :)

    ReplyDelete
  6. Ja zamiast samotnych sobót spędzam samotne niedziele, może nie tak dosłownie samotne ale raczej we własnym towarzystwie. I zaczynam je lubić, chociaż bywają gorzkie. Muszę wreszcie kupić film do swojego Polaroida, bo czeka na to już bardzo, bardzo długo...

    ReplyDelete
  7. Samotne niedziele jakoś bardziej do mnie przemawiają. Pozwalają się wyciszyć przed nadchodzącym, pełnym wrażeń tygodniem.

    ReplyDelete
  8. Cuda tworzysz! Przedostatnie zdjęcie skradło moje serce.
    Uwielbiam słuchać wywiadów z Charlotte, mimo iż nie rozumiem z nich prawie nic. :)))

    ReplyDelete
  9. Lonesome Saturdays are what I live for. Seriously. I love that special time to just relax! Enjoy them. ^_^ Love all the stationery in your shop. Such beautiful designs!

    ReplyDelete
  10. te subtelne zielenie i błękity mnie zachwyciły
    poza tym świetne koperty, aż zaczęłam żałować, że nie wysyłam listów;)

    ReplyDelete
  11. Hi, this is the first time I've come across your blog. The photos you have taken are absolutely gorgeous and I really love the Christmas Cards! When I found out you made them yourself I was so amazed! You are truly gifted.
    Love to see more from you :) Greetings from Holland

    ReplyDelete